Kirkekløver - sammen på tværs

”KIRKEKLØVER – sammen på tværs”, er et samarbejde mellem de fire kirker i Viby-området: Fredenskirken, Viby Kirke, Ravnsbjergkirken og Ormslev Kirke.

Vi har et mål om at skabe vedkommende foredrag, arrangementer og fællesskaber på tværs af livsfaser og sognegrænser.

Glæd dig til at opleve Bodil Jørgensen og Mikkel Wold i Fredenskirken, Özlem Cekic i Ravnsbjergkirken og Lærke Kløvedal i Stavtrup Sognegård.

Der er mulighed for at købe en lille forfriskning at nyde under foredraget.

Hvert foredrag koster 100 kr. + gebyr og billetter sælges via billetto.dk - og evt. i døren hvis ikke der er udsolgt.

Mod til livet - foredrag ved Bodil Jørgensen og Mikkel Wold

Bodil Jørgensen og Mikkel Wold

Tirsdag den 30. april kl. 19.00 - 21.00 i Fredenskirken

En aften med skuespilleren Bodil Jørgensen og præsten Mikkel Wold om tro og livsmod.

Med udgangspunkt i deres fælles samtalebog “Gå med fred. Samtaler om tro og livsmod”, skrevet i samarbejde med Joan Øhrstrøm, taler Bodil Jørgensen og Mikkel Wold sammen om temaer, der alle handler om menneskelivet på godt og ondt. Om livsglæde og livsmod, om at blive sig selv, troen og tvivlen, sorgen og trøsten.

Dørene åbnes kl. 18.30

Billetter til foredraget kan købes via dette link til billetto