Viby Kirkes billedarkiv

Her kan i se billeder fra de mange aktiviteter og arrangementer i Viby Kirke og Viby Sognegård gennem tiden.

Sognetur 22. - 25. august med ophold på Løgumkloster Refugium

Mandag den 22. august tog 20 kvinder og 2 mænd med bussen fra Viby Torv direkte til Løgumkloster. Her ventede nogle dage med mange dejlige oplevelser.

I løbet af disse dage fik vi bl a gode foredrag, sang og en guidet tur i Løgumkloster, hvor vi så på kunstværker.

Opholdet indeholdt også en heldagstur til Broager Land med Cathrinesminde Teglværk. Dejlig frokost på Hotel Baltic i Hørup Hav. Et smut omkring Sønderborg, hvor vi så husene fra TV serien ”Nybyggerne”, som Rita Poulsens barnebarn havde deltaget og vundet i. På hjemvejen fra denne tur var vi i Gråsten, hvor vi så Den Kongelige Køkkenhave med flotte grønsager og mange smukke blomster.

Denne dejlige og hyggelige ferie blev sluttet af med lækkert kaffebord på Munkebjerg på vejen hjem til Viby.

Endnu en gang tak til arrangørerne.

Hilsen Jytte

2019

Renoveringen af Viby Kirke - Efter 12 måneders omfattende renovering blev Viby Kirke genindviet den 25. august 2019.

Friluftsgudstjeneste 2. pinsedag 2018

Frikvarter 2016