Voksne og ældre

Sognepræst Henrik Søgaard Mikkelsen holder foredrag i salen

Her kan du læse om de mange aktiviteter for voksne og ældre, du kan deltage i ved Viby sogn.

Frikvarter & Højskole

Den anden og tredje tirsdag i måneden er der gode chancer for både at blive underholdt og oplyst, når der er frikvarter og højskoleformiddag i sognegården. Se her.

Kirkekløver - sammen på tværs

Kirkekløver er et samarbejde mellem en række sogne i Aarhus. Viby Kirke, Ravnsbjergkirken, Ormslev Kirke og Fredenskirken indbyder til en foredragsrække, som henvender sig både til unge og voksne. Se her.

Sogneaften

Spændende, oplysende og debatskabende foredrag. Se her.

Fredagsfamilie

Fredagsfamilien er for alle med lyst til fællesskab i kirkelig sammenhæng. Aftenen byder på mad, underholdning, sang og andagt. Læs her.

Sognetur

I år går sogneturen til Feriecenter Slettestrand, som ligger ud til Vesterhavet. Fire dage fra 28. - 31. august. Læs her.

Sogneudflugt

Udflugten går i år til Trapholt Museet og Sankt Nikolai Kirke i Kolding torsdag den 1. juni. Læs her.

Bare Mænd

Bare Mænd står for hygge, herremad og humor. De mødes normalt den 3. torsdag i måneden. Læs her.

Filmcafé

Filmcafeen byder i 2023 på tre nordiske film, der alle har det tilfælles, at en uventet hændelse forandrer alt. Se her.

Samtaleforum

Samtaleforum drøfter etiske og eksistentielle emner ud fra egne erfaringer. Læs her

Sorggruppe

Der findes en lang række sorggrupper for både unge, voksne og ældre i Aarhus. Læs her.

Diakoniens Dag

En dag, vi hylder det frivillig arbejde ved Viby kirke, alle er velkommen! Læs mere her.