Janne Mark ved en strand

Solokoncert i Viby Kirke med Janne Mark

Torsdag den 14. marts kl. 19-20 kan man opleve den danske salmediger og komponist på klaver og sang i Viby Kirke.

Janne Mark er et kendt navn både som salmedigter og som komponist med tre fine nodeudgivelser bag sig. I Viby Kirke kender vi særligt hendes altergangssalme fra “100 salmer” nr. 849 “Igen berørt, bevæget af dit ord, din ånd”.

Janne Mark optræder over hele landet både med stort og mindre jazzorkester eller med en pianist. Men denne aften i Viby bliver en ren solokoncert med Janne Mark ved klaver og sang. Til dagligt er Janne Mark ansat som musiker ved Brorson Kirken i København.

Der venter os en meget stærk og inderlig koncert i Viby Kirke. Kom i god tid, billetter ved døren á 50 kr.

Velmødt.

Olielampe i bænk i kirken

Forårsaftensang i Viby Kirke

Lørdag den 16. marts kl. 20.00 i Viby Kirke

Kom og syng aftensange og taizé sange, som vi både synger på dansk, engelsk og tysk, da vi har besøg fra vores venskabsmenighed fra Elsterwerda i  Tyskland.

Folkekoret optræder og synger for og ved orgel og klaver sidder Christiane Bayer Hvas, kirkens organist. Vi skal bl.a. høre "A blessing" af Magaret Rizza og Bachs "Air".

Sognepræst Lise Barnkob leder bøn og velsignelse.

Gruppen Fotoner

Musikgudstjeneste med vokalgruppen Fotoner

Torsdag den 11. april kl. 17-18 kan man opleve en musikgudstjeneste med sognegpræst Lise Barnkov sammen med vokalgruppen Fotoner.

Det er en musikgudstjeneste, hvor de fire kvinder under navnet "Fotoner" er den bærende musikalske del med fokus på tekster om fred og kærlighed. Fotoner består af Seline Laugesen, Alberte Roesdahl, Frida Hvelplund og Maiken Lindholst, sidstnævnte synger i Viby Kirkekor.

Velmødt til en musikalsk oplevelse.