Babysalmesang – En sanselig hyggestund med dit barn

Babyer liggende i rundkreds på tæpper

Babysalmesang er for alle, der har lyst til at give musikken og salmerne videre til deres barn

Babysalmesang er for dig og dit barn mellem 0-12 måneder. Vi laver tegn og bevægelser eller bruger forskellige rekvisitter, mens vi synger salmer, fx "I Østen stiger solen op", "Lysets engel" eller "Du, som har tændt millioner af stjerner" og så bevæger vi os rundt i kirkerummet, danser, tænder lys, blæser sæbebobler, masserer og kigger på stjerner.

Det er en aktivitet i din barsel, der giver dig stor nærvær med dit barn. En mulighed for et roligt afbræk i en travl hverdag, hvor kirkens rum giver dig tryghed og ro til at være i kontakt med dit barn.

Det er ingen forudsætning, at du kender salmerne eller er vant til at komme i kirken.

Alle er velkomne!

Tilmelding

Babysalmesangen ledes af vores kirke- og kulturmedarbejder, Sanne Noer, og forløber over moduler af 6 - 8 gange på mandage kl. 10.00.

Tilmelding skal ske til Sanne på kk-medarbejder@vibykirke.dk eller tlf. 2444 0292.

Der vil max være 10 tilmeldte på et hold. Hvis der kommer flere end 10 tilmeldinger, opretter vi to hold, hvor andet hold er fra kl 11-12.

Nye hold:

Vinter: Den 26. februar til og med 18. marts 2024.

Forår: Den 8. april til og med 13. maj 2024.

Der er stadig ledige pladser.

NB: Man godt tilmelde sig, selvom holdene er i gang.